loading...
nawrte
admin بازدید : 63 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

تاریخچه برند دلسی

در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت ليسانس اين کشور در چين توليد می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسيس اين برند اما با به کارگيری تکنولوژی های جديد و طراحی های منحصر به فرد وکيفيت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد و دغدغه مشتریان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

admin بازدید : 57 پنجشنبه 19 دی 1398 نظرات (0)

بهترین وکیل در تجریش، در زمینه پیگیری کلیه پرونده های مربوط به دعاوی کیفری و ملکی، فعالیت کرده و خدمات تخصصی به موکلان ارائه می دهد. جهت استفاده از خدمات تخصصی وکیل ملکی و کیفری در تجریش، می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

 

admin بازدید : 51 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

همه چیز درمورد چاپ بنر لمپوست: تبلیغات را می‌توان نیاز اصلی هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت در میدان رقابت دانست. امروزه روش‌های تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای وجود دارند که صاحبان کسب و کارهای مختلف بنا به نوع حرفه، محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند، حیطه‌ی کاری و… روش مناسب تبلیغاتی که در معرفی برند، افزایش فروش یا ارائه‌ی خدمات بهتر موثر باشد را انتخاب می‌کنند. روش‌های تبلیغاتی متنوع هستند و در میان این روش‌ها می‌توان به چاپ بنر، چاپ بروشور، چاپ و پخش تراکت، تابلوسازی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات در سایت‌ها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات سمپلینگ، تبلیغات چریکی، دیجیتال مارکتینگ و… اشاره کرد. یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی که این روزها در سطح شهر بسیار شاهد آن هستیم و گسترده شده، استفاده از بنر لمپوست است. برای استفاده از این بنر نیاز است یک طرح، پیام یا تصویر را برای چاپ بنر لمپوست آماده کنید که بتواند پیام تبلیغاتی موردنظرتان را به مخاطب برساند.

 

 

admin بازدید : 47 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

سبزی خرد کن صنعتی، در گذشته برای خرد کردن سبزی ها از چاقوهای بزرگ استفاده می کردند که این کار علاوه بر زمان بر بودن خطرهای زیادی را برای مصرف کننده ایجاد می کند.

admin بازدید : 50 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامسونگ می توان به وضوح تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه های نازک مشکی تلویزیون در قسمت های انتهای به نقره ای مبدل شده است.

 

admin بازدید : 61 جمعه 22 آذر 1398 نظرات (0)

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.

admin بازدید : 41 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

شیشه آلات آزمایشگاهی یکی از اصلی ترین لوازم آزمایشگاهی از جنس شیشه می باشد. که به جهت برخورداری از خواص ویژه در برابر گرما و حرارت، برای استفاده در محیط های آزمایشگاهی مناسب است.

admin بازدید : 49 شنبه 02 آذر 1398 نظرات (0)

هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای توریستی کانادا بدانید

 

 

درباره مهاجرت به کانادا و ویزای توریستی کانادا Visitor Visa چه چیزهایی را باید بدانیم؟ و چه اقداماتی لازم است انجام دهیم تا نتیجه بهتری را دریافت کنیم؟

admin بازدید : 59 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

فشارسنج چیست؟
فشار پارامتريست كه در مباحث كنترل فرايند و قطعات ابزار دقيق بسيار مهم و اهمیت دارد، و مقدار اين كميت اسكالر برابر است با نيروي عمود بر سطح در واحد سطح، ميزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گيري مي كنيم، فشار با واحد هاي مختلفي گفته مي شود اما واحد استاندارد فشار در سيستم SI پاسگال است كه برابر است با يك نيوتن نيرو كه بر يك متر مربع از سطح جسمي وارد مي شود.

admin بازدید : 41 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

سمعک ، وسیله است که برای کمک به شنوایی ساخته شده است. سمعک از بخش های اصلی میکروفن، مدار بردازنده، بلندگو تشکیل شده است، میکروفن که کار دریافت امواج صوتی و تبدیل آن ها به سیگنال های الکتریکی را دارد  

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 1,046
  • بازدید کلی : 5,857